Известие

Collapse
No announcement yet.

Разтрисане на двигателя при подаване на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
    Колега oem, аз съм с ГИ и пак е същото, даже придърпва повече, даже и доста често и при смяна на предавките. Иначе при рязкото подаване е абсолютно същото на газ. реагира по същия начин, както на бензин. Може би ГИ-то използва инфото от дебитомера. Не знам може и да греша.
    А иначе не мога да завъртя гуми (185/65/15) на първа ако не тръгна от 4 000 об/мин. Не мисля, че е нормално, дори и за 1.6.
    Колега търтей, в Пловдив няма човек който да ми постави диагноза като ми види колата. Всички казват, че всичко е ОК. Така, че ми остава по интернет да се опитам да си реша проблема.
    Значи при теб явно проблема е друг. При мен като тръгвам от 1500 об. гумите започват да присвирват. Хайде да не говоря повече.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      И последно дали има вариант да е от неправилно зацепен ремък и дали си струва да ходя да ми го презацепват според Вас?
      FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
      LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
      LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
      ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
      LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

      Comment


      • #33
        Абе щом са имали пети едва ли са объркали зацепването.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          И при мене е така, щом я запаля работи добре, на малко по-високи обороти, а щом подам газ започва да се дави. Ако поработи 2 минути е добре след това. Като си сменя свещите и дебитомера ще видим дали пак е така.
          Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
          Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Абе щом са имали пети едва ли са объркали зацепването.
            Не си ги виждал що за майстори са. Ако има начин да объркат нещо ще го направят.
            Пък и дали са използвали наистина петите не мога да бъда сигурен.
            В крайна сметка ако не намеря свестен майстор, който има пети ще си ги купя и ще си я направя сам. Чопли ме, че там е проблема.
            Предстои ми смяна на тампони на стаб. щанга /ще си поръчвам полиуретанови/ и биалетки и може и да съчетая нещата /не че имат нещо общо де/.
            Ще пиша за резултат ако има някакво развитие.
            FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
            LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
            LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
            LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
            ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
            LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

            Comment


            • #36
              Принципно може да се сбърка и с петите. Ако не са били на ГМТ и при опъна после има чалъм. Или ако се махнали петите преди да опънат ремъка...

              Ако не намериш пети... обади се. Мога да ти пратя едни за малко пари
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Ако имаш за 1.6 кажи какви пари им искаш и да се разбираме нещо.
                ПС: Не мога да намеря от къде се пращат ЛС
                FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                Comment


                • #38
                  За 1.8 и 1.6 са едни и съши петите. Само, че ще бъдат правени по оригинални на БЕТА. 1:1 стават. Шлайфат се на дигитална копирна машина.

                  Не знам цена, но ще ти кажа утре.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    За 1.8 и 1.6 са едни и съши петите.

                    мисля че тук във форума бяха казали че за 1.8 и 2.0 са еднакви, но не споря.
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                    Comment


                    • #40
                      Ъъъ да моя грешка. Ама аз имам за всички. И за 1.6 имам. И за ГТА имам

                      намери ме на скайп, ще ти обесня: radioe-motion ми е името там или ICQ 73776447
                      Last edited by oem; d.m.y г., 19:01.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Няма проблем и да са правени, стига да ми свършат работа.
                        Утре ще те търся по скайп, като се прибера в БГ.
                        FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                        LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                        LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                        ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                        LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                        Comment


                        • #42
                          [QUOTE=oem;303032]
                          Тук могат да се изкажат колегите за ГИ. Където там не се пита дебитомера за въздух. При тези колега когато са на гаЗ това замисляне не трябва да го има при рязкото подаване. Ако ли пък го има то теорията ми за дебитомера е грешна. Ще ми е интересно някой да се изкаже по въпроса с газта.

                          Здравейте.Аз съм с ГИ и на газ нямам такова зачудване,а на бензин имам,но и сондата ми е мудна и другата седмица ще я сменям и ще пиша.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Значи при теб явно проблема е друг. При мен като тръгвам от 1500 об. гумите започват да присвирват. Хайде да не говоря повече.
                            Ти да не си олекотил колата с 300 кила.Тогава ако тръгнеш на 6000 оборота купето трябва да остане на място

                            П.С. Майтапя се.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment

                            Working...
                            X